האם מומלץ למשוך את כספי הפנסיה לצורך השקעה?

כולנו מעוניינים לגיל הפנסיה ולדעת שאנו יכולים ליהנות משקט כלכלי. הבעיה היא שעם מצב הפנסיות בישראל, קשה להגיע לכך. מסיבה זו משקיעים רבים בוחרים למשוך את כספי הפנסיה שלהם כדי ליהנות מתשואות גבוהות ומשמעותיות יותר. ההשקעות יכולות להיות קרקעות למכירה ועוד השקעות נדל"ן שונות.
חשוב לציין כי אם תשאלו באופן גורף על כדאיות משיכת כספי הפנסיה באופן עיוור לצרכי השקעות בנדל"ן, לא תמיד התשובה תהיה חיובית. אך במקרים בהם תחזית הנתונים מצביעה על רווחיות רבה לעומת מסלול הפנסיה, משיכת כספי הפנסיה תהיה משתלמת.

קרנות הפנסיה לא תמיד רווחיות

מומחים פיננסים טוענים כי קרנות הפנסיה נמצאות בסיכון. הפנסיה שאמורה לייצב אותנו כלכלית בתקופת זקנותינו, עלולה להתמוטט וכדי שלא נמצא את עצמינו עומדים בפני שוקת שבורה, ההמלצה היא לפנות לאפיקי השקעה מגוונים כמו השקעות בנדל"ן או השקעות בטוחות אחרות.

הסיבות לסיכון המרחף על קרנות הפנסיה היא בעיקר השינויים הרבים ששוק העבודה חווה. קשה למצוא היום אדם שלא החליף עבודה כל כמה שנים. ברגע שרצף ההפקדות נשבר, גובה החיסכון הפנסיוני גם הוא יורד וכך מתקרבת קטסטרופה…

בנוסף לכך, הדור של היום מתחיל את הקריירה שלו מאוחר יותר. כך תוכלו למצוא צעירים שהתחילו לעבוד בעבודה מסודרת רק בגיל 30. ככל שגיל התחלת העבודה הוא גבוה יותר, גובה החיסכון לפנסיה, יורד.

סיבה אחרת משמחת, היא דווקא איכות החיים שעלתה. ככל שתוחלת החיים עולה כספי הפנסיה צריכים להספיק לזמן רב יותר. מסיבה זו עולה הצורך לדאוג להגדלת כספי הפנסיה.

קרקעות למכירה ממנפות את כספי הפנסיה

ניתן למשוך את כספי הפנסיה, להשקיע אותם בנדל"ן וכך להנות ממינוף הכסף. תוכלו ליהנות מתשואות גבוהות יותר מאפיק השקעה יציב ובטוח יותר מהמסלול המוצע לכם על ידי חברת הביטוח המנהלת את קרן הפנסיה שלכם.

למה דווקא השקעות בנדל"ן?

השקעות בנדל"ן ידועות כהשקעות יציבות שלא אמורות להתמוטט. כאשר אתם רוכשים נכס נדל"ן, הנכס משתייך לכם, אתם מקבלים עליו דמי שכירות חודשיים והוא מניב לכם תשואה כבר באופן מיידי. השקעה זו היא השקעה מניבה והיא משמשת רבים לכניסה להשקעה נוספת בנדל"ן.

אם תבחרו להשקיע בתיק מניות או בכל השקעה אחרת, תצטרכו לשלם דמי ניהול גבוהים ועמלות מצורפות בנוסף לתשלום המס על הרווחים המתקבלים… בהשקעה בנדל"ן לא תצטרכו לשלם דמי ניהול חודשיים. תוכלו אתם בעצמכם לנהל ולתחזק את הדירה שלכם אם יהיה צורך בכך וכך תוכלו ליהנות מהשקעה רווחית ומשתלמת.

מחירי הנדל"ן בישראל לא נחים. להפך, הם מאמירים כל תקופה. ברגע שאתם משקיעים בנכס נדל"ן, אתם נהנים מהשבחה טבעית של הנכס וכך ערך הנכס שלכם עולה מבלי שתעשו דבר לשם כך…

בגלל היתרונות הרבים בהשקעה בנדל"ן לעומת השקעות אחרות, רבים בוחרים דווקא השקעות נדל"ן לצבירת תשואות גבוהות מכספי הפנסיה. עם חברתינו, חברת מני גרופ, ניתן למצוא השקעות משתלמות בקלות.

למה לרכוש השקעה דווקא עם מני גרופ?

חברת מני גרופ היא חברה פיננסית העוסקת במתן שירותים בתחום הנדל"ן הפיננסי. הדבר הראשון שתקבלו אצלינו הוא מיפוי המצב הנתון. מצב הפנסיה ייבדק ואם יהיה צורך בהשקעה נוספת להגדלת כספי הפנסיה שלכם, תעודכנו על כך מהצוות המומחה לכך.

אצלינו יסייעו לכם בהשגת מקור מימון לרכישת ההשקעה בה אתם מתעניינים. כי כמו שראינו, לא כל אחד ירצה למשוך את כספי הפנסיה כדי לרכוש השקעות בנדל"ן. מקורות המימון צריכים להיות מותאמים לצרכים וליכולות שלכם. אנו בחברה יודעים לעשות זאת מצוין ולהשיג ללקוחות משכנתא משתלמת או כל מקור מימון אחר.

כאשר המשקיע כבר עבר את גיל 60 ואין לו אפשרות לקבל הלוואת משכנתא על נכס קיים, אנו בצוות מני גרופ יכולים לגייס עבורו משכנתא הפוכה שתהווה מקור מימון לרכישת נכס נוסף כרצונו.

כאמור, מקור המימון חייב להתאים לרצון המשקיע. כך שאם הלווה ירצה דווקא מקור מימון אחר שמתאים לו יותר, אנו נפעל למענו לגיוס מקור מימון משתלם ומותאם ביותר עבורו, מקור המימון יכול להיות הלוואת בלון, הלוואת גרייס, הלוואות מקרנות מימון ועוד.

אפיקי השקעה לדוגמא

קיימות השקעות בנדל"ן רבות שמוכיחות את עצמן פעם אחר פעם. כאשר אתם משקיעים דרך חברה אמינה ומבוססת כמו חברת מני גרופ, אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה נבדקה מכל ההיבטים וכדאיותה הוכחה מעל לכל ספק.

מלון בוטיק בצפת  – לאחרונה פרסמנו השקעה רווחית של נכס למכירה. בנכס מנוהל בית מלון יוקרתי, יש לו אחוזי בנייה נוספים ואך ורק מהשכרת המקום המשקיע יכול לכסות את ההשקעה שלו.

קרקעות למכירה בגבעת זאב – גבעת זאב הנהנית מעלייה מתמדת במחירי הדירות, מכילה קרקעות המיועדות לבנייה רוויה. השקעה מרכישת קרקעות אלו עשויה להגדיל באופן משמעותי את כספי הפנסיה שלכם.

לסיכום

באופן גורף, לא ניתן לענות על השאלה האם כדאי למשוך את כספי הפנסיה כדי להשקיע בנדל"ן. הכל תלוי במצב הפנסיה האישי של השואל. כדי שנבדוק זאת עבורך באופן מעמיק, פנו אלינו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות. נשמח לסייע גם לכם.

לייעוץ ללא התחייבות
אולי יעניין אותך גם:

קרקעות למכירה

כאשר אתם מחליטים לרכוש קרקע, עליכם להתחיל בשאלות הבסיסיות: למה אתם רוכשים את הקרקע? האם אתם מחפשים מקום לבניית בית החלומות שלכם, או שאולי אתם מעוניינים להשקיע בהשקעה לטווח ארוך? מני גרופ כאן לעזרתכם

לקריאה »

איך למצוא מימון להשקעה נדל"נית

השקעות נדל"ן יכולות להיות דרך מצוינת להשיג רווחים נהדרים, אך חשוב לזכור שהן גם דורשות השקעה כספית גדולה. אם אתם לא מחזיקים בקרן ניכרת, ייתכן שתצטרכו למצוא מקור מימון חיצוני כדי לממן את ההשקעה שלכם.

לקריאה »