טעויות נפוצות של משקיעים מתחילים בתחום הנדל"ן

כשהדלק מזנק במחירים כמעט כל חודש, מחירי השכירות ממשיכים לטפס ומחירי הביצים, הלחם, והחלב עולים גם הם, נהיה לא פשוט בכלל להגיע להון עצמי גבוהה בארץ, וקניית הדירה הולכת ומתרחקת לה אל האופק. אז אם מצאתם עצמכם ברי מזל וצברתם הון מספק לקניית נדל"ן להשקעה, או שמא אתם מחפשים מסלול להשקעה בעזרת חברות האשראי, כדאי שתכנסו להרפתקאה בעולם הנדל"ן עם כמה כלים שיעזרו לכם להבדיל בין השקעה כדאית, ולא כדאית. אז מה כדאי לזכור כשמחפשים קרקע לרכישה? ועל מי כדאי לסמוך? כאן תמצאו את כל התשובות שחיפשתם.

אני לבד! 

כן, כן, כולנו אוהבים לעשות דברים לבד. הרי בסופו של היום במה נותר לאדם לבטוח אלא בעצמו בראש ובראשונה. אבל בעולם ההשקעה בנדל"ן לסמוך על עצמך בלבד זה לאו דווקא רעיון מוצלח. לרוב אנחנו, האזרחים הממוצעים לא בעלי ידע נרחב במיוחד בנדל"ן והמרכיבים הקריטיים שיכולים להפוך השקעה מניבה, להשקעה כושלת.
כאשר אנחנו מחפשים קרקעות למכירה אנחנו עלולים להסתנוור מדברים רבים כמו אזור אהוב, שטח יפה, או מחיר נמוך במיוחד.  אבל אלא אם אנחנו מתייעצים עם מומחים בתחום הנדל"ן אנחנו לא באמת יכולים לדעת שכל המצרכים במתכון להשקעה באמת יניבו את התוצאה הרצויה, ועל כן, חובה עלינו להיוועץ במומחים להשקעה בתחום הנדל"ן, שכבר ראו כמה דברים במהלך הקריירה שלהם ויודעים דבר או שניים, יותר מאיתנו, בעולם השקעות הנדל"ן.

רגשות, בצד 

משקיעים רבים עלולים להתאהב עד מעל הראש בנכס, שלאו דווקא מסוגל לתת להם את מה שהם מחפשים. התאהבות כזאת, בדומה להתאהבות קלאסית, עלולה לגרום למשקיע להתעלם מנורות אדומות שעולות מהפרטים הקטנים של הקרקע העומדת למכירה. קרקעות למכירה מחייבות אותנו להסתכל עליהן ממקום נקי, שרואה רק את המטרה הסופית – כסף! כאשר אנחנו מחפשים קרקע להשקעה אנחנו לא מחפשים את הנכס שהכי מוצא חן בעינינו, אלא את הנכס שהשוק ימצא כאופטימאלי למטרה שאנחנו הצבנו לעצמנו בתחילת התהליך, לייצר רווח מההשקעה הראשונית.
כאשר נשכור את שירותיה של חברה המתמחה בהשקעה בנדל"ן וקרקעות למכירה אנחנו יכולים לעקוף את הרגש שעולה אצלנו, באופן אנושי, כלפי הקרקע המוצעת לנו ונדע להסתכל עליה בלי "המשקפיים הורודות" המתלוות לרגשותינו כלפיה. 

לסמוך בעיניים פקוחות

כפי שאמרנו, לעשות יד אחת עם חברה המתמחה בהשקעה בתחום הנדל"ן וקרקעות למכירה זו הדרך הנכונה ביותר כדי לייצר את התוצאה הטובה ביותר במסע ההשקעה שלכם. אבל, האם ניתן לסמוך על החברות הללו בעיניים עצומות? התשובה היא חד משמעית, לא! 

הנה כמה טיפים לניווט במציאת החברה שהכי תתאים להשקעה שלכם:

  • שיחת היכרות – כאשר אתם נמצאים בשיחת ההיכרות הראשונית עם החברה, אל תתביישו! תשאלו שאלות, וכמה שיותר, רבים מאיתנו "מתביישים" לשאול, או רוצים להציג עצמם כמבינים בתחום אבל אין בזה שום צורך. החברה היא המומחית ולכן חשוב לשאול, ולוודא את התשובות שהתקבלו. 
  • וידוא רמת ההתמחות – חשוב לברר ברשת ומחוצה לה מה רמת המומחיות של החברה המדוברת, כמה עובדים מומחים נמצאים בחברה וכמה "מקרי הצלחה" יש ברזומה שלהם. 
  • לעשות "שיעורי בית"-  תמיד תעשו סקר שוק ואל תסתמכו על המלצה אחת. קחו את כל הנתונים איתכם מהשיחה הראשונית ותבצעו את הבדיקות שלכם לגבי התשובות שניתנו לכם. תשאלו חברים, תחפשו ברשת והיוועצו עם מומחים נוספים בנושא. כי האמת עלולה להיות מאוד אובייקטיבית כשהון גדול עומד על הפרק. 

כל הביצים בסל אחד

כשאנחנו מסתכלים על השקעה בנדל"ן, האופציה הטובה ביותר שלנו כנראה לא תהיה להשקיע את רוב כספינו בנכס אחד, מוטב תמיד להשקיע בכמה קרקעות למכירה, אם בעזרת חלוקת ההון שלנו לקרקעות שונות או מאידך, חבירה לקבוצת רכישה מומלצת, כדי להגביר את הסיכויים שלנו לרווח מקסימלי מההשקעה הראשונית שלנו.
כאשר אנחנו מסתמכים רק על נכס אחד, אנחנו מסתמכים אך ורק על התשואה הספציפית של אותו הנכס, רבים מסתכלים על סכום ההשקעה הראשוני במחשבה שככל שישקיעו יותר כסף בנכס אחד, כך גם ההשקעה תהיה בתשואה הגבוהה ביותר. אך הם לרוב טועים, שכן אם נשים סכום כסף גדול בהשקעה אחת הוא עלול להכניס לנו פחות מאשר אם היינו "מפזרים" את אותו הסכום בנכסים שונים שעשויים להניב בסך הכל תשואה גדולה בהרבה. 

לסיכום – היתרון העצום של "מני גרופ" 

למדנו כמה טיפים חשובים בהשקעה בנדל"ן, למדנו להניח את הרגשות שלנו בצד, לפזר את ההשקעה בצורה מיטבית והכי חשוב, אולי, לבקש עזרה, אך תמיד להסתכל על מי שעוזר לנו בעיניים בוחנות ולא להגיד ישר "אמן" לכל אדם המייעץ לנו בנושא. אז על איזה חברה כדאי לסמוך?
ל"מני גרופ" יש יתרון עצום בעולם ההשקעות בנדל"ן והפיננסים בזכות השקיפות, האמינות והניסיון הרחב שלהם בתחום. ב"מני גרופ" אוהבים שאלות, וכמה שיותר! הם תמיד יהיו מוכנים לענות על השאלות הקלות והקשות כאחד וישקפו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת לגבי החברה, הרזומה המרשים שלה וכל התנאים להשקעה. בחברה מועסקים מומחים רבים בקרקעות למכירה והשקעה בנדל"ן שיוכלו לכוון אתכם בצורה המקצועית ביותר להשקעה עם התשואה הגבוהה ביותר ובמינימום סיכונים. ישנם מסלולים  מגוונים ומבוטחים המאפשרים לכם לקבל תנובה גם מתהליך ההשקעה ולא רק מ"קו הסיום".
הרזומה שלהם הולך שנים אחורה עם לקוחות מרוצים שמצאו את מקומם בחברה וראו בה כבית חם ובטוח להשקעה, והרוויחו אפילו יותר משחלמו מההשקעה שחיכו לה כל כך! 

"מני גרופ" יעניקו לכם ליווי לאורך כל הדרך, פתרון וייעוץ ברמה הגבוהה ביותר ומתוך אהבה ענקית לתחום ולמשקיעים בו, ותמיד ישימו בראש ובראשונה אתכם ואת האינטרסים שלכם מתוך הבנה שבתחום הזה – זה מה שחשוב. 

לייעוץ ללא התחייבות
אולי יעניין אותך גם:

קרקעות למכירה

כאשר אתם מחליטים לרכוש קרקע, עליכם להתחיל בשאלות הבסיסיות: למה אתם רוכשים את הקרקע? האם אתם מחפשים מקום לבניית בית החלומות שלכם, או שאולי אתם מעוניינים להשקיע בהשקעה לטווח ארוך? מני גרופ כאן לעזרתכם

לקריאה »

איך למצוא מימון להשקעה נדל"נית

השקעות נדל"ן יכולות להיות דרך מצוינת להשיג רווחים נהדרים, אך חשוב לזכור שהן גם דורשות השקעה כספית גדולה. אם אתם לא מחזיקים בקרן ניכרת, ייתכן שתצטרכו למצוא מקור מימון חיצוני כדי לממן את ההשקעה שלכם.

לקריאה »